Forretnings analytiker - Business Analyst

Du vil blive en del af et nyt team, bestående af erfarne projektledere, konsulenter og teknikere. Alle forskellige, men fælles om at være 100% dedikeret til opgaverne og til at skabe maksimal værdi for kunderne. Vi arbejder tæt sammen om opgaverne, viser hinanden stor tillid og har en åbenhjertig og uformel omgangstone.

Job

Som forretnings analytiker I Blodbank projektet :

  • Er du den der kender forretningsområdet i praksis, og kan hjælpe brugerne med at løse deres tekniske problemer.

  • Følger du med i hvad der sker på området, er i dialog med vores brugere, og med udgangspunkt i dette, er du med til at forme ny funktionalitet til løsningerne.

  • Oversætter du klinikernes ønsker til tekniske specifikationer til brug i vores udvikling, og er den der ved hvordan det kan designes til Blodbankens tilfredshed.

  • Holder du workshops med brugerne og underviser dem i hvordan de får mest ud af løsningen.

  • Opdaterer løbende produkt dokumentationen og skriver brugerrettede release notes, og er i løbende dialog med brugerne.

Dig - fagligt og personligt

  • Du har en relevant uddannelse og har mindst 3 års erfaring  med arbejde i en blodbank på et dansk sygehus.

  • Du har solid erfaring med anvendelse af IT løsninger i en blodbank.

  • Du har god og bred viden om arbejdsgange og procedurer i en blodbank og hospitals laboratorier generelt.

  • Det er en fordel hvis du også har erfaring fra vævs- og stamcelle- laboratorier.

  • Vi ser dig som en selvstændig, engageret og visionær person.

  • Du har en stærk evne til at analysere og vurdere effekten af ændringer og ny funktionalitet i løsningen

  • Du skal kunne drøfte problemstillinger med både kunder, brugere og vores teknikere.

  • Du kan kommunikere mundligt og skriftligt på både dansk og engelsk

Teamet

Du vil blive en del af et nyt team, bestående af erfarne projektledere, konsulenter og teknikere. Alle forskellige, men fælles om at være 100% dedikeret til opgaverne og til at skabe maksimal værdi for kunderne. Vi arbejder tæt sammen om opgaverne, viser hinanden stor tillid og har en åbenhjertig og uformel omgangstone. Ledelsesstilen gør, at der er højt til loftet, og du forventes at kunne arbejde selvstændigt med kunderne og selv prioritere og træffe beslutninger i opgaveløsningen.

Arbejdssted er Aarhus eller København 

Om os

Dedalus Group er den førende leverandør af sundheds- og diagnosticeringssoftware i Europa og en af de største i verden. Med en tilgang, der fokuserer på kontinuerlig pleje, leverer vi komplette og patientorienterede fremtidssikrede løsninger til sundhedssektoren.

Dedalus-koncernen er dedikeret til at tackle udfordringerne i det moderne sundhedsøkosystem. Siden stiftelsen i 1982 har Dedalus igennem utallige virksomhedsopkøb opbygget en portefølje der muliggør digital transformation centreret omkring patienten. Dedalus opererer på 5 kontinenter i 40 lande med over 3.000 globale kunder og er dermed den største europæiske udbyder af sundhedsinformationssystemer.

I dag beskæftiger Dedalus mere end 5.500 højt kvalificerede medarbejdere; det har det største R&D softwareudviklings-team inden for branchen i Europa med mere end 2000 ansatte. Takket være vores portefølje af førende næste generations løsninger dækker Dedalus hele spektret af sundhedssektorens behov. I dag understøtter vi over 6.100 hospitaler og 5.300 laboratorier over hele verden.

Spørgsmål og ansøgningsproces

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte

Senior Manager Henrik Hansen (29235903)

Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til

Hania.Khan@dedalus.group

Vi indkalder løbende til samtaler.

Særligt benyttede sider på dbio.dk